CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

I ♥ RSM

Publicerat 2013-05-11 21:49:03 | i kategori Canvastavlor

Trött och glad efter att ha träffat massor av roliga, inspirerande människor. Fått så många fina kommentarer att jag kan leva på dom ett år framöver!
Det var ju nåt nytt för mig,  för att se hur min konst och tolkning av tv-spel m.m. togs emot. De flesta verkar gilla att jag såg på det med "nybörjarögon", så tusen tack till Er som tog Er tid att kommentera och prata och peppa! :D
Nu hoppas jag på många inspirerande o utmanande beställningar :)
 
Tack till alla som hjälpt mig rent praktiskt och att hitta modet! Ett extra varmt tack till Magnus Björk!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: