CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

Kontaktformuläret fungerar för tillfället inte :(

Publicerat 2013-04-29 13:21:36 | i kategori

Underbara webbens värld!
Den är underbar i många fall, men inte i detta.
Nu har mailadressen som är länkad till kontaktformuläret på bloggen, bestämt sig för att ge upp. Den ville inte alls uppdateras från hotmail till outlook. :(
Jag ska så snabbt som möjligt ordna detta!
 
Har ni förfrågningar eller dyl. och vill maila kan ni skicka direkt till; [email protected]
(Gå alltså inte via kontaktformuläret på startsidan).
 
Har ni mailat under gårdagen och idag, så har jag tyvärr inte fått detta :(
 
Återkommer med info så fort jag lyckas lägga till rätt mail igen! (Nej, jag är alltså inte det minsta datorkompatibel)
 
Tack & hjärtan till Er!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: