CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

Nu kör vi!

Publicerat 2013-04-24 15:33:26 | i kategori Gränslösa tavlor

Hur spännande ska inte detta bli? Jag som varit helt oinsatt i bloggvärlden, med hemsidor och promotion av sig själv, ska nu försöka mig på alltihop samtidigt! :) Så nu kör vi, hoppas ni vill hänga med på resan och ge mig feedback, såväl bra som mindre bra; så jag kan utveckla bloggen och till viss grad även mig själv. ;)
 
Bilder på tavlor i de olika kategorierna kommer att fyllas på efter hand (i den takt jag lär mig att ladda upp, kategorisera m.m, hehe). Det finns ett par hundra konstverk som vill synas, så kika gärna in igen eftersom det kommer uppdateras kontinuerligt. :)
 
Hjärtan till Er!
//Nina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: