CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

Färgglatt värre!

Publicerat 2013-08-19 21:19:39 | i kategori Allmänt

Ja, det blir det alltid när jag jobbar med tv-spels tavlor och det gör mig så glad!
Det är tusan så utmanande att få ihop många idéer på en yta, både mina idéer och beställarens :D
 
Jag har varit superdålig på bloggandet ett tag, och det grämer mig varje dag! 
Ni ska snart få reda på varför timmarna på mina dygn aldrig är tillräckliga numer! Å andra sidan, är de någonsin det - för någon? ;)
 
Nedan kommer bilder på de senaste alstren, en bröllopspresent till ett tv-spelande brudpar med ett extra gott öga till The Giana Sisters.
Beställaren hade många inspirerande idéer och även om det blev mycket på liten yta, tycker jag ändå om hur personlig den blev!
Och så en större, avlång modell som gavs bort i födelsedagspresent, innehållande favoritfigurer i en härlig blandning!
(Den nedersta bilden är ihopsatt av två, därför den ser lite knasig ut på mitten, men ville gärna visa den i sin helhet)
 
Tusen tack till Er som beställt och litat på att jag kunnat glädja Era nära! Det värmer ända in i själen :)
 
Nu ska jag spendera veckan med att slutställa beställningar som tyvärr fått ge plats åt andra tidsbestämda verk. Har bland annat en trätavla i storlek XXL på G och en härlig kvartett med retrotvspels-tavlor liggandes och väntandes på mig, så nu blir det ännu mer färgglatt! I like!
 
Hej & hjärtan till Er! //Nina
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: