CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

Skynda fynda! ;)

Publicerat 2013-07-10 23:32:00 | i kategori Allmänt

Detta är den sista större tavlan (2-delad, varje del 30*90*3,5cm) som inte hittat rätt hem efter konstrundan i Hjo.
Den lägger jag ut för 500 kr nu! :)
 
Idag såldes den näst sista (förutom teckningarna som hänger i RebDesigns butik, som jag ska lägga in bättre bilder på snarast) tavlan från pingsthelgen utställning, och jag kan inte vara mer glad och tacksam över det resultatet! ♥
 
 
 
Nu är det snart midnatt, dags att försöka stänga av hjärnan från all inspiration jag alltid lyckas samla på mig när det finns som minst tid... :)
 
Godnatt & hjärtan till Er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: