CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

Konstrundan i Hjo är igång!

Publicerat 2013-05-18 22:02:54 | i kategori

 I helgen är det alltså årets konstrunda i Hjo, där 79 konstnärer ställer ut. Och där är lilla jag en av dom :) Tillsammans med tre andra utställare, visar jag upp mina verk i Gula magasinet, en jättecharmig gammal byggnad ute på Almnäs gård, söder om Hjo.
Och yes, det blev solsken och vischan visade sig från sin bästa sida! :)
Många trevliga, glada besökare har fyllt dagen och jag är så innerligt tacksam för alla fina kommentarer! 
Bifogar lite bilder på lokalen, utställningen och tavlor.
Ni vet att alla går bra att beställa, i vilken form o färg Ni helst önskar!
 
Hej & hjärtan till Er!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: