CANVASTAVLOR     TRÄTAVLOR     BARNTAVLOR     GRÄNSLÖSA TAVLOR     TECKNINGAR & ÖVRIGA PROJEKT      PRISER

RSM 2014

Publicerat 2014-05-08 23:16:29 | i kategori Allmänt

Ja herregud, nu har det hunnits med mycket på kort tid här. Flera beställningar, förberedelser inför Retrospelmässan i Göteborg och sen självklart - medverkan i just RSM!

Det rullar på i en bra takt, men tyvärr är bloggen den del som blir mest eftersatt i min iver att hinna både vara en toppenmorsa, njuta av bebistiden och försommaren och att producera verk till RSM och den stundande Konstrundan i pingst.
För den sakens skull ska ni inte vara rädda att lägga en beställning eller skicka en förfrågan!
Det är detta jag älskar och VILL göra. Så att bloggen uppdateras dåligt kan även vara ett gott tecken - att jag är där jag trivs, i min lilla studio och försöker förverkliga Era önskemål :D

Spelmässan bjöd åter igen på många härliga möten och en smittande energi. Tusen tack till de som gjort det möjligt för mig att ställa ut iår, tack till Er som köpte min konst och till Er som gav fina kommentarer och komplimanger!

Ett litet axplock av min monter och tavlorna i olika utföranden kommer i nästa inlägg
(tur att mobiler finns när datorn strejkar, haha)

Tack & hjärtan till Er! //Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: